ABN AMRO Eibergen sluit 12 december

EIBERGEN – Vanwege het sterk afgenomen klantbezoek, sluit ABN AMRO het kantoor in Eibergen aan de Brink 22 op 12 december 2014. Op dezelfde locatie komt een geldautomaat met meer functies. Klanten worden binnenkort ingelicht dat het kantoor sluit en dat zij welkom zijn op het kantoor aan de Salomon Frankenhuisrotonde 2 in Haaksbergen. ABN AMRO ziet de laatste jaren het aantal bezoeken van klanten aan bankkantoren sterk teruglopen. Op dit moment regelt het merendeel van de ABN AMRO klanten de dagelijkse bankzaken onderweg of thuis. Zo wordt de Mobiel Bankieren App zo’n 42 miljoen keer per maand gebruikt en kunnen klanten ook via bijvoorbeeld webcam of telefoon advies krijgen over hypotheken en lenen.

Districtsdirecteur Twente Peter Wiersema: ‘Ook al is mobiel en thuisbankieren bij veel van onze klanten populair en sluit onze vestiging in Eibergen, het bankkantoor blijft een belangrijke plek innemen in onze dienstverlening. Bijvoorbeeld voor financieel advies over de persoonlijke situatie van de klant. We blijven dan ook investeren in onze kantoren met een landelijk dekkend netwerk in Nederland.’

ABN AMRO werkt aan een constante verbetering van de dienstverlening op kantoren door meer en nog beter opgeleide adviseurs, persoonlijke ontvangst en comfortabele wachtruimtes met internet en WiFi. Ook kunnen klanten op de vestigingen voorlichtingsavonden bijwonen over thema’s zoals veilig internet bankieren en schenken & erven.

In Haaksbergen is het kantoor op maandag geopend van 13.00 uur tot 18.00 uur. Van dinsdag tot en met vrijdag is het kantoor open van 10.00 uur tot 18.00 uur. De nieuwe geldautomaat in Eibergen krijgt meer functies dan de huidige geldautomaat. Naast opnames zijn ook stortingen mogelijk en is de geldautomaat uitgerust met het ‘live view’ systeem voor extra veiligheid.

Ook blijft er een sealbagautomaat achter waarmee zakelijke klanten hun sealbags kunnen blijven storten.

 

Deel dit artikel:

10 gedachten over “ABN AMRO Eibergen sluit 12 december”

  1. 1 pang dicht is minder energieverbruik, wat weer beter is voor het klimaat. Denk groen..

  2. bezorgde Berkellander

    Het aflopende klanten bezoek, als je zo klant onvriendelijk met je klanten omgaat dan komen er ook steeds minder klanten dit is dit ook een tactische antwoord en je legt de schuld bij je klanten neer. Dus erg klant onvriendelijk. Maar ja, je kunt niet zonder bank dus wat doe je er aan. Dit is gewoon gebruik maken van je macht positie.

  3. dat worden weer appartementjes voor asielzoekers..en dat is ook niet erg anders staat het toch maar jaren leeg.

  4. Als ze in Haaksbergen net zoveel kennis van bankzaken hebben als in Eibergen, dan kunnen ze misschien beter dat kantoor ook sluiten. Kan de rente van de spaarrekening mooi weer omhoog en de bankkosten naar beneden. Maar dat zal wel niet gebeuren.

  5. Ten eerste is dit het idiootst wat er is!!! Hoe komen ouderen aan geld, moeten ze na HB!!! En jazeg, wat is er in Brabant voor gevallen ouderen beroving, doordat een busje elke week hetzelfde tijdstip na de banken reed!!! Ten 2e is hier de gemeente de dupe van, na mijn weten hebben we geen bank hier meer!!! Wat doen we eraan niks!!! Daar in Borculo rommelen ze al tijden wat aan!!! (met respect voor de gehandicapten en etc….) Inventie loopt leeg, busjes voor de Hameland, zijn amper te krijgen, werk is er niet te vinden!!!!! Wat willen we hier??? De heer Boer moet eens inzien, dat hij werk gelegenheid houd in de gemeente Berkelland!!! Loopt al jaren terug!!!! Volgens mij is het systeem voor werkgelegenheid niet goed, daardoor worden ouderen de busjes ingedrukt!!!! We kunnen wel van alles en nog wat verzinnen, domme cursussen bij de bijstand, van hoe solliciteer ik, maar dat is achterhaald voor de jongeren van nu, zorg er voor, dat de mensen een fatsoenlijke baan hebben, ( met respect) het distansieren

  6. distancieren van mensen voor het werk wat ze niet aan kunnenb, zoals de laatste maanden is gebleken!!! Mensen zonder bijstand uitkering als de Wajong komen amper aan de bak!!! het moet goedkoper, of voor korte termijn, zodat je weer na de WW gaat!!!

  7. Sterk afgenomen klantbezoek ??
    Dat was hun beleid !!!
    je moest als klant je zaakjes zo veel mogelijk op internet regelen. Werd je ook medegedeeld als je alsnog een keer de bank inkwam.
    Geld regeert !!!

Reacties zijn gesloten.

Meer nieuws

Scroll naar boven