EIBERGEN – In juni 2010 startte Bas te Nijenhuis zijn eigen bedrijf BTN-vloeren. Nu, vijf jaar later is het bedrijf uitgegroeid tot een begrip. ”Crisis heb ik de afgelopen jaren niet meegemaakt”, grapt Te Nijenhuis. ”Wat mijn kracht is? Denk nog steeds mijn passie voor het vak.” BTN-Vloeren heeft door de jaren heen een groot klantenbestand opgebouwd. Opvallend is dat de klanten vooral uit de regio komen. ”Mond tot mond reclame heeft me groot gemaakt.” Bas is continu bezig met uitbreidingen en vernieuwingen. Nu richt hij zich ook op traprenovaties. Maar de ondernemer heeft nog een wens op het lijstje staan. ”Het openen van een eigen zaak, zodat ik privé en zakelijk gescheiden kan houden en klanten nog beter te woord kan staan. Ik ben nu al druk aan het oriënteren in Eibergen.”
Eerdere bericht: Nieuwe ondernemer richt zich op vloeren
1 gedachte over “BTN-Vloeren 5 jaar, flinke groei in crisis”
Pandjes kosten geld Bas! 😉
Mooi dat het goed gaat, ga zo door!
Reacties zijn gesloten.