Eibergse misleid door “nep KPN”

EIBERGEN- “Mag ik een paar minuten van uw tijd?”. die vraag werd gesteld aan Netty Hengeveld uit Eibergen. Ze werd gebeld door KPN, althans dat dacht ze. Uiteindelijk bleek het een misleidende verkooptruck. Netty trapte er in eerste instant in, maar draaide alles terug. Die paar minuten die werden gevraagd werden uiteindelijk wel een paar uur. Hier het verhaal van Netty, wees gewaarschuwd.

“Ik zou iedereen willen adviseren om het nr. 085-7733415 niet op te nemen. Ik ben niet erg goedgelovig, maar dacht werkelijk met KPN te spreken (waar ik ook mijn mobiele abonnement heb lopen) Via dit nummer heb ik een redelijk geprijsd alles-in-een-pakket afgesloten bij KPN, althans dat dacht ik. De bevestigingsmail kwam via ’the call company’. Hen terugbellen was niet mogelijk. Voor de zekerheid toch even contact opgenomen met KPN, bleek er geen order in mijn naam geplaatst te zijn. Het kenmerk werd ook niet door hen herkend. Politie gebeld, die adviseerde de bank te bellen. Via hen alle automatische incasso’s (buiten de bestaande om) geblokkeerd”. 

Deel dit artikel:

2 gedachten over “Eibergse misleid door “nep KPN””

  1. Hoe kwamen zij dan aan het bankrekening nummer ,etc. Bestaande leverancier heeft dit toch al.
    Dan heeft mevrouw zelf alles gegeven.
    Je moet zelf wel allert blijven.

  2. Ik kreeg een ‘dreigmail’ van KPN dat ik per omgaande € 495,ook
    moest betalen anders werd het bedrag verdubbeld én een boete daar boven op. Gelukkig herkende ik het verkeerde lettertype
    Gemeld aan spam en KPN.

Reacties zijn gesloten.

Meer nieuws

Scroll naar boven