Verfspullen gedumpt bij De Meeren van Borculo

BORCULO – Iemand heeft kennelijk zijn huis weer lekker in de verf. De spullen die daarbij zijn gebruikt lagen vanmorgen in de berm aan de Haarlose kant van de Meeren van Borculo. Dumpingen komen geregeld voor, een paar maanden geleden werd zelf een diepvries gedumpt in de Berkel. Dit keer zijn het dus allerlei verfspullen. Als iemand meer weet van de dumping kan diegene contact opnemen met de politie via 0900-8844.

Deel dit artikel:

2 gedachten over “Verfspullen gedumpt bij De Meeren van Borculo”

  1. Beschaving in Nederland zakt steeds verder.
    Iedereen doet maar wat en regels worden niet nageleefd,ook respect en empathie naar elkaar toe is ver te zoeken.p

  2. Bellen met twente milieu afdeling chemisch afval komen toch niet want je moet erbij aanwezig zijn

Reacties zijn gesloten.

Meer nieuws

Scroll naar boven